Jurgita Udrienė - Judri, nuostabiai talentinga jauna moteris :)



Su Jurgita esame pažystamos jau daug metų ( fotografavau jos dukrytės Urtės krikštynas, sūnaus - Jorio laukimą ir jo krikštą), visad žinojau, kad man beliks tik spausti fotoaparato mygtuką, nes visos dekoracijos ir rūbai bus suderinti iki menkiausių smulkmenėlių :) Šį kart susitikome fotosesijai, reikėjo fotografijos, žurnalui "Šeimininkė". Džiaugiausi ir tuo pačiu buvo kažkiek neramu, ar tiks mano fotografijos :) Šiandien žurnalą galėjome pavartyti ir perskaityti straipsnį :)
Anot Jurgitos Udrienės " Dukra pažadino mano kūrybiškumą".

P.S. dėkoju Jurgitai už gerą norą padėti ( pagalvėlės buvo naudojamos mano anūko krikštynose ), už draugiškumą ir aišku nuostabius darbelius :) Galbūt ne viską išvardinau, bet esu laiminga sutikusi tokia talentingą jauną moterį. Sėkmės Tau mieloji, tikiuosi susitikti dar ne viename bendrame projekte:) 

Komentarai

  1. Tikrai taip... jau nebe pirmas, bet ir turbūt ir nepaskutinis projektas... ;)
    Dėkui Tau Daivut už gražią draugystę ir Tavo talentą <3
    Labai malonu kai mane supa nuoširdūs ir didelės širdies žmonės :)
    Jurgita

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą